Monitorointi 24/7

Henkilötunnuksen ja sähköpostiosoitteiden monitorointi julkisessa sekä pimeässä verkossa. Palvelu hälyttää välittömästi, jos se havaitsee tietojesi joutuneen vääriin käsiin.

Henkilökohtainen apu

Asiantuntijamme auttavat sinua omaehtoisen luottokiellon asettamisessa, virheellisten tietojen oikaisemisessa ja luottotietojen palauttamisessa. Kiistämme lisäksi laskut ja luotot, jotka on otettu identiteettivarkauden yhteydessä.

Vahingonkorvaus

Identiteettivakuutus korvaa sinulle identiteettivarkauteen liittyvät taloudelliset menetykset ilman omavastuuta jopa 20 000 euroon asti vakuutuskautta (12 kk) kohden.

ASIAKASTARINA:

VARASTETTU KIRJE PALJASTI JUHANIN TIEDOT IDENTITEETTIVARKAILLE

Juhanin henkilötiedot päätyivät rikollisten käsiin epäilyn kirjevarkauden kautta ja pian hänen nimissään oli ehditty tehtailla verkkokauppaostoksia yli tuhannen euron edestä. Rikosilmoitus käynnisti tutkinnan, mutta tekijöitä ei koskaan saatu vastuuseen. Identiteettivarkaus aiheutti Juhanille huolta siitä, kenen hallussa omat tiedot ovat ja minkä suuruisen laskun posti seuraavaksi tuo tullessaan. 

Lue Juhanin kertomus täältä >>

Norm. 9,90 €/kk (118,80 €/vuosi)

6,90

Tarjous on voimassa vain uusille asiakkaille 12 kk ajan, jonka jälkeen tilaus jatkuu normaalihintaisena 9,90 €/kk. Voit irtisanoa tilauksen koska vain ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Vakuutuksenottajan tulee olla 18-vuotias.

TOIMITUSEHDOT

mySafety Oy (y-tunnus 2146117-2) myy vakuutuksia, palveluita ja tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Palveluiden ja vakuutuksien hinnat sisältävät arvonlisä- ja vakuutusveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

 

Henkilötietojen käsittely

Tutustu henkilötietojen käsittelyperiaatteisiin

 

Toimitusaika ja -kulut

Tilauksen materiaalit toimitetaan postitse noin viikon sisällä tilauksesta. Toimituskulut sisältyvät palvelun hintaan. MySafety ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. 

 

Maksaminen

Mikäli olet vakuutettu yrityksen kautta tai sinulla on maksuton kokeilukausi, voit jättää tämän kohdan huomiotta. 

Verkkokauppatilauksen maksutapana on lasku. Paperilaskutuslisä on 1,90 €/lasku ja voit halutessasi aktivoida maksuttoman e-laskutuksen käyttöön omassa verkkopankissasi. Lue lisää laskutuksesta. Ellei maksua suoriteta eräpäivään mennessä, perimme perintälain (1999/513) mukaisen muistutusmaksun sekä korkolain mukaisen viivästyskoron. Tästä sopimuksesta aiheutuva kulujen perintä voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle.  

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Sähköisen vahvistusviestin lähettäminen edellyttää, että asiakas syöttää sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä. Ensimmäinen lasku toimitetaan asiakkaalle postitse. Asiakas voi halutessaan vaihtaa e-laskutukseen omassa verkkopankissaan.

 

Peruutus- ja irtisanomisoikeus 

Tuotekohtaiset peruutus- ja irtisanomistiedot löytyvät palvelusopimusehdoista ja mySafetyn yleisistä vakuutusehdoista.

Vakuutukset tulee aina irtisanoa kirjallisesti. Irtisanomisen voi tehdä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@mysafety.fi tai lähettämällä kirjeen osoitteeseen mySafety Oy, PL 5360, 00511 Helsinki. 

Palveluissa noudatamme Suomen kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän peruutusoikeutta. Mikäli sinulla on kysyttävää palvelun peruuttamisesta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 4270 4000 tai sähköpostilla info@mysafety.fi

VOIMASSA 4.1.2021 ALKAEN

Tiedot suojataan ja salataan SSL-varmenteella.
Lue henkilötietojen käsittelyperiaatteet.

Onko sinulla kysyttävää?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

MySafety on Finanssivalvonnan vakuutusedustajarekisteriin rekisteröity vakuutusasiamies. Edustamme Suomessa Moderna Försäkringaria ja Help Forsikringia.

Esite

Esite

Tuotekuvaus

Tuotekuvaus

Ennakkotiedot

Ennakkotiedot

Vakuutusehdot

Identiteettivakuutuksen vakuutusehdot

Yleiset vakuutusehdot

Yleiset vakuutusehdot

Usein kysytyt kysymykset

Mikä Identiteettivakuutus on?

Identiteettivakuutuksemme ennaltaehkäisee identiteettivarkauksia. Vakuutukseen kuuluu henkilötunnuksen ja sähköpostiosoitteiden monitorointipalvelu sekä henkilökohtainen tuki aiheettomien laskujen ja luottojen kiistämiseen sekä luottokiellon asettamiseen.

Mitä identiteettivarkaus tarkoittaa?

Identiteettivarkaus tarkoittaa toisen ihmisen henkilötietojen, kuten nimen, osoitteen tai puhelinnumeron, oikeudetonta käyttöä. Pelkästään henkilötunnuksen joutuminen vääriin käsiin voi johtaa identiteettivarkauteen. Identiteettivarkaudesta voi koitua uhrille merkittävää haittaa, taloudellista vahinkoa, ahdistusta ja turvattomuuden tunnetta. Identiteettivarkauden seuraukset voivat olla pitkäkestoisia ja selvittämistyöhön voi kulua paljon aikaa. Selvitystyöhön voi tarvita myös asiantuntijan apua. Lue lisää identiteettivarkauksista.

Miksi Identiteettivakuutuksen ottaminen kannattaa?

Identiteettivarkaudet ja erityisesti niiden yritykset ovat lisääntyneet Suomessa ja maailmalla merkittävästi viime vuosina. Edellisen 12 kuukauden aikana yli puoli miljoonaa suomalaista joutui identiteettivarkausyrityksen kohteeksi ja 45 000 suomalaista identiteettivarkauden uhriksi. Identiteettivarkaus voi tapahtua milloin ja kenelle tahansa – taustoista tai omien tietojen tarkasta varjelusta huolimatta.

Kuinka paljon voin saada korvauksia?

Identiteettivakuutus korvaa identiteettivarkauteen liittyvät taloudelliset menetykset ilman omavastuuta. Enimmäiskorvaus on 20 000 euroa vakuutuskautta (12 kk) kohden.

Miten monitorointipalvelu käytännössä toimii?

Monitorointipalvelu valvoo tietojasi sekä julkisessa internet-verkossa että rikollisten suosimissa anonyymeissä, salaisissa vertaisverkoissa. Salaiset vertaisverkot tai ns. pimeät verkot ovat usein varastettujen identiteettitietojen kauppafoorumeita.

Palvelu toimii automaattisesti skannaamalla antamiasi henkilötietoja ja sähköpostiosoitteita suurista tietomassoista automatisoitujen robottien ja palkattujen henkilöiden avulla. Hälytystasoja on kolme: matala, keskitasoinen ja korkea.

Jos havaitsemme, että henkilötietosi ovat vaarassa joutua vääriin käsiin, olemme sinuun välittömästi yhteydessä ja neuvomme, miten toimia. Asiakkaanamme voit myös itse kirjautua monitorointipalvelun hallintaportaaliin, josta näet suoraan, minkälaisia toimenpiteitä suosittelemme kunkin hälytyksen osalta.

Miten aktivoin monitorointipalvelun?

Kun olet tilannut Identiteettivakuutuksen, saat monitorointipalvelun aktivointilinkin ja ohjeet sähköpostiisi. Seuraa viestissä olevia ohjeita ja luo palveluun salasana. Palvelu monitoroi automaattisesti henkilötunnustasi. Lisäksi voit lisätä palveluun kaikki sähköpostiosoitteesi, joita haluat sen monitoroivan. Monitorointipalvelu toimii osoitteessa myalert.mysafety.fi ja vaatii aktivoinnin toimiakseen. Sähköpostisoitteesi ja aktivointivaiheessa luomasi salasana toimivat valvontapalvelun käyttäjätunnuksina. 

Mikäli et ole saanut monitorointipalvelun aktivointiviestiä sähköpostiisi, tarkistathan roskapostikansion. Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mitä teen vahingon sattuessa?

Kun saat tiedon vahingosta, tee viipymättä rikosilmoitus poliisille ja vahinkoilmoitus mySafetylle. Rikosilmoitus tulee liittää meille tehtävään vahinkoilmoitukseen. Lisäksi vahinkoilmoitukseen tulee liittää kopiot kirjeenvaihdosta pankin, korttiyhtiön tai muun tahon kanssa koskien vahinkotapahtumaa sekä kopiot mahdollisista kuiteista ja laskuista, jotka ovat aiheutuneet vahinkotapahtumasta. 

Soita asiakaspalveluumme numeroon 09 4270 4000, niin autamme sinua identiteettivarkauden selvittämisessä. Selvitystyötä helpottavat kopio rikosilmoituksesta ja muut tarvittavat dokumentit. 

Mitä tapahtuu alennushintaisen kauden jälkeen?

Ensimmäisen vakuutuskauden jälkeen vakuutuspalvelu jatkuu normaalihintaisena 9,90 €/kk.

Ota Identiteettivakuutus käyttöösi

Osta nyt

mySafety Oy

MySafety on paikallisesti palveleva ihmisen ja yrityksen turva verkon rikoksia vastaan. Tarjoamme Suomen kattavimmat vakuutuspalvelut verkossa tapahtuvien rikosten ennaltaehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen. Palvelumme sisältää vakuutusten lisäksi myös monitorointi- ja konsultointipalvelut sekä käytännön apua ongelmien ratkaisemiseen. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja Kuopiossa ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut vuodesta 1999. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2008.