Status message

Asiakaspalvelumme on kiinni pääsiäisen 29.3-1.4. Palvelemme teitä taas tiistaina 2.4. Hyvää pääsiäistä!

MONITOROINTI 24/7

Palvelu monitoroi henkilötunnustasi sekä rajattoman määrän sähköpostiosoitteitasi sekä julkisessa että pimeässä verkossa. Palvelu hälyttää välittömästi, jos se havaitsee tietojesi mahdollisesti joutuneen vääriin käsiin.

HENKILÖKOHTAINEN TUKI

Asiantuntijamme auttavat omaehtoisen luottokiellon asettamisessa, virheellisten tietojen oikaisemisessa ja luottotietojen palauttamisessa. Kiistämme puolestasi mahdolliset laskut ja luotot, jotka on otettu identiteettivarkauden yhteydessä.

VAHINGONKORVAUS

Identiteettivakuutus korvaa identiteettivarkauteen liittyvät taloudelliset menetykset ilman omavastuuta. Enimmäiskorvaus on 20 000 euroa vakuutuskautta (12 kk) kohden.

Asiakastarina:

Näin Pasi lankesi huijauspuheluun Microsoftin tuesta

Maaliskuisen aamupäivänä koronavirusepidemian aikaan riihimäkeläinen Pasi sai soiton, jossa kerrottiin hänen koneensa lähettävä Microsoftin asiakastukeen virhesignaaleja. Kolme tuntia kestänyt puhelu johti lopulta identiteetin menettämiseen. Näin jälkikäteen Pasi myöntää, että hänen suurin virheensä oli antaa omat henkilötiedot tuntemattomalle soittajalle puhelimessa.

Lue Pasin kertomus täältä >>

SUOJAUDU IDENTITEETTIVARKAUDELTA NÄIN:

  • Älä kerro tai jaa henkilökohtaisia tietojasi, kuten salasanoja, PIN-koodeja tai käyttäjätunnuksia, kenellekään.
  • Älä kerro tai käytä pankkitunnuksiasi, jos joku on yhteydessä sinuun puhelimitse.
  • Vaihda salasanasi usein ja muista säännöllisesti tyhjentää tietokoneesi ja puhelimesi selainhistoria.
  • Huijari löytää helposti tietoja sinusta netistä. Älä luota tuntemattomaan henkilöön, vaikka hänellä olisi tietoja sinusta.
  • Jos epäilet, että olet joutunut identiteettivarkauden uhriksi, sulje pankkitilit ja kortit välittömästi, ja tee rikosilmoitus poliisille.
Lue lisää identiteettivarkauksista

Norm. 9,90 €/kk (118,80 €/vuosi)

0 €/3 kk

Tarjous on voimassa vain uusille asiakkaille 31.5.2020 asti. Vakuutuksenottajan tulee olla 18-vuotias. Maksuton kokeilujakso päättyy automaattisesti eikä sen ottaminen velvoita jatkotilaukseen.

Onko sinulla kysymyksiä?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 09-4270 4000 (ark. 9-16) tai info@mysafety.fi

Esite

Esite

Tuotekuvaus

Identiteettivakuutuksen tuotekuvaus

Ennakkotiedot

Identiteettivakuutuksen ennakkotiedot

Identiteettivakuutuksen vakuutusehdot

Identiteettivakuutus vakuutusehdot 09/2019

Yleiset vakuutusehdot

Yleiset vakuutusehdot

Usein kysytyt kysymykset

Mitä identiteettivarkaus tarkoittaa?

Identiteettivarkaus tarkoittaa toisen ihmisen henkilötietojen, kuten nimen, osoitteen tai puhelinnumeron oikeudetonta käyttöä. Pelkästään henkilötunnuksen joutuminen vääriin käsiin voi johtaa identiteettivarkauteen. Identiteettivarkaudesta voi koitua uhrille merkittävää haittaa, taloudellista vahinkoa, ahdistusta ja turvattomuuden tunnetta. Identiteettivarkauden seuraukset voivat olla pitkäkestoisia ja selvittämistyöhön voi kulua paljon aikaa. Selvitystyöhön voi tarvita myös asiantuntijan apua.

Mitä Identiteettivakuutus korvaa?

Identiteettivakuutus korvaa identiteettivarkaudesta koituvia taloudellisia vahinkoja aina 20 000 euroon asti vakuutuskautta kohti. Lisäksi vakuutukseen kuuluu monitorointipalvelu, joka valvoo henkilötietojasi internetissä, sekä varkauden sattuessa henkilökohtainen tuki ja käytännön apu ongelman ratkaisemiseen.

Miten monitorointipalvelu käytännössä toimii?

Monitorointipalvelu valvoo tietojasi sekä julkisessa internet-verkossa että rikollisten suosimissa anonyymeissä, salaisissa vertaisverkoissa. Salaiset vertaisverkot tai ns. pimeät verkot ovat usein varastettujen identiteettitietojen kauppafoorumeita.

Palvelu toimii automaattisesti skannaamalla antamiasi henkilötietoja ja sähköpostiosoitteita suurista tietomassoista automatisoitujen robottien ja palkattujen henkilöiden avulla. Hälytystasoja on kolme: matala, keskitasoinen ja korkea.

Jos havaitsemme, että henkilötietosi ovat vaarassa joutua vääriin käsiin, olemme sinuun yhteydessä heti ja neuvomme, miten toimia. Asiakkaana voit myös itse kirjautua monitorointipalvelun hallintaportaaliin, josta näet suoraan, minkälaisia toimenpiteitä suosittelemme kunkin hälytyksen osalta.

Miten saan monitorointipalvelun aktivoitua?

Kun olet tilannut Identiteettivakuutuksen, saat monitorointipalvelun aktivointilinkin ja ohjeet sähköpostiisi. Seuraa viestissä olevia ohjeita ja luo palveluun salasana. Palvelu seuraa automaattisesti henkilötunnustasi ja voit lisätä palveluun kaikki sähköpostiosoitteesi, joita haluat palvelun seuraavan. Monitorointipalvelu toimii osoitteessa myalert.mysafety.fi ja vaatii aktivoinnin toimiakseen. Sähköpostisoitteesi ja aktivointivaiheessa luomasi salasana toimivat valvontapalvelun käyttäjätunnuksina. 

Mikäli et ole saanut monitorointipalvelun aktivointiviestiä sähköpostiisi, tarkistathan roskapostikansion ja olethan tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mitä tapahtuu maksuttoman kauden jälkeen?

Maksuton kokeilujakso päättyy automaattisesti kolmen kuukauden jälkeen, eikä se velvoita jatkotilaukseen. Olemme sinuun yhteydessä ennen maksuttoman jakson päättymistä.

mySafety Oy

MySafety on paikallisesti palveleva ihmisen ja yrityksen turva verkon rikoksia vastaan. Tarjoamme Suomen kattavimmat vakuutuspalvelut verkossa tapahtuvien rikosten ennaltaehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen. Palvelumme sisältää vakuutusten lisäksi myös monitorointi- ja konsultointipalvelut sekä käytännön apua ongelmien ratkaisemiseen. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja Kuopiossa ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut vuodesta 1999. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2008.