Voimmeko auttaa?
Chattaa harminpoistajan kanssa!
Me mySafetylla tarjoamme kattavan palvelu- ja vakuutusvalikoiman, jota pyrimme jatkuvasti laajentamaan ja parantamaan. Pidämme itsestäänselvänä, että niin uudet kuin nykyisetkin asiakkaamme saavat aina parhaimmat tarjoukset laajasta valikoimastamme. Tämän takia otamme yhteyttä päivittäin moniin asiakkaisiin ja potentiaalisiin asiakkaisiin. Suurin yhteydenottokanavamme on puhelin, mutta yhteydenottokanavinamme toimivat myös sähköposti ja verkkosivumme. Mikäli sait meiltä yhteydenoton, löydät alta lisätietoja.
Kaikki puhelinmyyntimme tapahtuu omasta call-centeristämme. Meillä on korkeat laatuvaatimukset myyjillemme ja meillä on tarkka laadunvalvonta. Otamme yhteyttä puhelimitse sekä nykyisiin että potentiaalisiin asiakkaisiimme. Katso alta, missä erilaisissa asioissa otamme yhteyttä juuri sinuun.
Nykyiset asiakkaat
Mikäli olet jo asiakkaamme, voimme ottaa yhteyttä sinuun tarjotaksemme sinulle muita palveluitamme tai vakuutuksiamme, tai otamme yhteyttä kertoaksemme nykyisen palvelusi tai vakuutuksesi uudistuksista. Työskentelemme aktiivisesti parantaaksemme vakuutussisältöjämme ja sopimusehtojamme. Siksi mielestämme on tärkeää, että saat asiakkaana tietoa olennaisista muutoksista mahdollisimman nopeasti, jotta arkesi tuntuu entistäkin turvallisemmalta.
Lisäksi asiakaspalvelumme voi ottaa yhteyttä sinuun asiakkuutesi hoitamiseksi, esimerkiksi kun tiedoissasi tai tilauksessasi on jotain epäselvää, tai kun kadonneet turvamerkityt tavarasi tai avaimesi ovat palautuneet meille.
Et ole mySafetyn asiakas
Teemme mySafetyllä yhteistyötä monen eri yhteistyökumppanin kanssa. Yhteistyömme perustuu usein siihen, että yhteistyökumppanimme haluavat tarjota asiakkailleen laajempaa valikoimaa mySafetyn palvelujen ja vakuutuksien kautta. Lisäksi voimme kartoittaa potentiaalisia asiakkaita eri elämäntilanteissa kuten esimerkiksi muuton tai perheenlisäyksen vuoksi – tällöin pystymme tarjoamaan juuri siihen tilanteeseen sopivia palveluitamme ja vakuutuksiamme. Mikäli haluat selvittää, kuinka saimme yhteystietosi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (09 4270 4000 tai sähköpostitse info@mysafety.fi), niin autamme mielellämme.
Olemme Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsenyritys ja noudatamme kaikissa toiminnassamme liiton laatimia käytännesääntöjä.
HUOM! mySafety ei koskaan kysy puhelimitse tai sähköpostitse maksukorttisisi täydellisiä numeroita*, pankkitunnuksiasi tai salasanojasi. Mikäli olet saanut tällaisen yhteydenoton, ilmoitathan siitä meille välittömästi, sillä kyseessä voi olla tietojenkalasteluyritys, josta on hyvä varoittaa myös muitakin asiakkaitamme.
*Sulkutilanteessa saatamme kysyä korttisi 4 viimeistä numeroa kortin yksilöimiseksi, mikäli sinulla on useampia pankkikortteja samasta pankista.
Myynnin ja asiakaspalvelun laatu ovat meille tärkeitä kulmakiviä. Otamme mielellämme vastaan niin positiivista kuin rakentavaakin palautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme. Jätä palautteesi meille ottamalla meihin yhteyttä esimerkiksi sähköpostin tai nettisivujemme chatin kautta.