HENKILÖKOHTAINEN TUKI

MySafetyn asiantuntijat hoitavat tapaustasi. Koordinoimme työtä yhteistyökumppaneidemme kanssa ja varmistamme, että saat kaiken tarvitsemasi avun riippumatta siitä, onko kyse loukkaavan sisällön puhdistamisesta, valetilin purkamisesta, psykologisesta keskusteluavusta tai oikeudellisesta avusta ja oikeudenkäyntikulujen korvaamisesta.

KESKUSTELUAPU

Lapsesi ja sinä voitte saada apua ja tukea psykologilta tai psykoterapeutilta kumppanimme kautta. Kaikki terapeutit ovat koulutettuja psykologeja, joilla on kokemusta niin aikuisten kuin lasten ja nuorten auttamisesta. Keskustelut ovat täysin anonyymeja eikä niitä koskaan tallenneta.

JURIDINEN NEUVONTA

Yhteistyökumppanimme siviilioikeuteen erikoistuneet lakimiehet avustavat sinua tarvittaessa antamalla oikeusapua, neuvoja sekä konsultaatiota.

TILANNESELVITYS

Teemme tilanneselvityksen, jossa kartoitamme, kuinka laajalle verkossa tapahtunut kiusaaminen tai häirintä on levinnyt. Keräämme myös todisteita, joita saatat tarvita jatkossa.

LOUKKAAVAN SISÄLLÖN POISTAMINEN

Autamme loukkaavan sisällön poistamisessa ottamalla tarvittaessa yhteyttä yrityksiin, jotka omistavat loukkaavaa sisältöä sisältävät palvelimet, jotta hallinta kaapatuille tileille ja profiileille voitaisiin palauttaa.

OIKEUSTURVA

MySafetyn Nettivihavakuutus kattaa mahdolliset oikeudenkäyntikulut 100 000 euroon asti, mikä mahdollistaa asian viemisen aina oikeuteen.

MANNERHEIMIN LASTENSUOJELULIITTO  X  MYSAFETY

MySafety on nettirikosten ehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen erikoistunut vakuutuspalveluyhtiö. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa sekä Kuopiossa, ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Olemme toimineet Suomessa vuodesta 2008.

Yhteistyömme Mannerheimin Lastensuojeluliiton kanssa alkoi vuonna 2013, ja vuosien saatossa olemme lahjoittaneet yli 35 000 euroa MLL:n työn tukemiseen.

Myös Nettivihavakuutus kerryttää varoja Mannerheimin Lastensuojeluliitolle, sillä lahjoitamme jokaisesta myydystä Nettivihavakuutuksesta yhden euron MLL:n Lasten ja nuorten puhelin- ja nettipalvelun tukemiseen.

Tavoitteenamme on yhdessä kumppaniemme tuella tehdä loppu nettikiusaamiselle – se on optimistinen ja jopa ylevä pyrkimys, mutta mielestämme myös kiistatta tavoittelun arvoinen tavoite.

Täydellisessä maailmassa nettikiusaamista ei esiinny. Se on tavoitteemme, jonka eteen me mySafetylla teemme hartiavoimin työtä yhdessä kumppaneidemme kanssa.

Niclas Fagerlund, toimitusjohtaja, mySafety Oy

ONKO SINULLA YLÄKOULUIKÄINEN LAPSI? NETTIVIHAVAKUUTUS ON YLÄKOULUIKÄISILLE MAKSUTON!

Tilaa 0 €

Norm. 5,90 €/kk

2,90 €/kk

Olet tilaamassa kuukausittain laskutettavan vuosivakuutuksen, jonka kampanjahinta yhdelle vakuutuskaudelle on 34,80 euroa (norm. 70,80 euroa). Vakuutus jatkuu normaalihintaisena ensimmäisen vakuutuskauden (12 kk) jälkeen.

TOIMITUSEHDOT

mySafety Oy (y-tunnus 2146117-2) myy vakuutuksia, palveluita ja tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Palveluiden ja vakuutuksien hinnat sisältävät arvonlisä- ja vakuutusveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

Tutustu henkilötietojen käsittelyperiaatteisiin.

 

TOIMITUSAIKA JA -KULUT

Tilauksen materiaalit toimitetaan postitse noin viikon sisällä tilauksesta. Toimituskulut sisältyvät palvelun hintaan. mySafety ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

 

MAKSAMINEN

Mikäli olet vakuutettu yrityksen kautta tai sinulla on maksuton kokeilukausi, voit jättää tämän kohdan huomiotta. 
Verkkokauppatilauksen maksutapana on lasku. Lue lisää laskutuksesta. Ellei maksua suoriteta eräpäivään mennessä, perimme perintälain (1999/513) mukaisen muistutusmaksun sekä korkolain mukaisen viivästyskoron. Tästä sopimuksesta aiheutuva kulujen perintä voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle.

 

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Sähköisen vahvistusviestin lähettäminen edellyttää, että asiakas syöttää sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä. 
Ensimmäinen lasku toimitetaan asiakkaalle postitse. Asiakas voi halutessaan vaihtaa e-laskutukseen omassa verkkopankissaan.

 

PERUUTUS- JA IRTISANOMISOIKEUS

Tuotekohtaiset peruutus- ja irtisanomistiedot löytyvät palvelusopimusehdoista ja mySafetyn yleisistä vakuutusehdoista
Vakuutukset tulee aina irtisanoa kirjallisesti. Irtisanomisen voi tehdä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@mysafety.fi tai lähettämällä kirjeen osoitteeseen mySafety Oy, PL 5360, 00511 Helsinki. 
Palveluissa noudatamme Suomen kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän peruutusoikeutta. Mikäli sinulla on kysyttävää palvelun peruuttamisesta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 4270 4000 tai sähköpostilla info@mysafety.fi. 

Voimassa 29.09.2019 alkaen.

Tiedot suojataan ja salataan SSL-varmenteella.
Lue henkilötietojen käsittelyperiaatteet.

Onko sinulla kysymyksiä?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

KUINKA YLEISTÄ NETTIKIUSAAMINEN ON?

Nettikiusaaminen on huolestuttavan yleistä, sillä tutkimuksen mukaan joka viides suomalainen, eli noin miljoona suomalaista, on tullut loukatuksi verkossa. Erityisesti siitä kärsivät 10–29-vuotiaat lapset, teinit ja nuoret aikuiset. Heistä joka kolmas on kohdannut nettikiusaamista. Yleisin syy nettikiusaamiselle on omien mielipiteiden esittäminen.

MIKÄ ON NETTIKIUSAAMISEN JA NETTIVIHAN ERO?

Nettikiusaaminen tarkoittaa tarkoituksellista ja toistuvaa pahan mielen aiheuttamista, kuten pilkkaamista, nöyryyttämistä ja uhkailua netin kautta. Nettikiusaamista on myös se, jos toiselle aiheutuu mielipahaa verkossa tahattomasti tai vahingossa. 

Nettiviha on nettikiusaamista vakavampi ja laajempi käsite, ja se voi tarkoittaa myös toisiin ihmisiin kohdistuvaa valheellista puhetta, herjaamista, vihamielisyyttä tai väkivallan kannattamista.

MITÄ TARKOITTAA GROOMING?

Grooming on aikuisen suorittama manipulatiivinen prosessi, jossa hän luo lapseen kiintymys- ja luottamussuhteen tarkoituksenaan hyväksikäyttää lasta seksuaalisesti. Groomingissa ensimmäinen yhteydenotto tapahtuu yleensä netin keskustelupalstoilla tai verkkosivuilla. Lasta kehutaan ja lapsen kuvaa kommentoidaan. Prosessin osana voi olla ystävällisyyttä, hellyyttä ja lahjojen antamista.  Myöhemmin kuvaan voi tulla myös kiristystä. Lapsen houkutteleminen seksuaalisiin tarkoituksiin on Suomen rikoslain 20. luvun 8 b §:n mukaan rikos.

KENELLE NETTIVIHAVAKUUTUS SOPII?

Nettivihavakuutus sopii kaikenikäisille, niin lapsille kuin aikuisille. Vaikka nettikiusaamista tapahtuu jokseenkin enemmän 10–29-vuotiaiden ikäryhmässä, jossa joka kolmas on kohdannut nettikiusaamista, nettikiusaamista esiintyy yleisesti iästä riippumatta. Tutkimuksen mukaan joka viides suomalainen on tullut loukatuksi verkossa. 

MIKSI TARJOATTE NETTIVIHAVAKUUTUSTA VELOITUKSETTA YLÄKOULUIKÄISILLE?

Annamme Nettivihavakuutuksen kuluitta kaikille yläkouluikäisille, sillä teini-ikäinen on haavoittumaisimmillaan nettikiusaamiselle yläkouluun siirtyessään. Kunnianhimoinen tavoitteemme on yhdessä kumppaneidemme kanssa saada loppu nettikiusaamiselle. Maksuttoman vakuutuksen lisäksi lahjoitamme jokaisesta myydystä Nettivihavakuutuksesta yhden euron Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lasten ja nuorten puhelin- ja nettipalvelun tukemiseen.

MITEN VAKUUTUKSEN PIIRIIN KUULUVA PSYKOLOGIN KESKUSTELUAPU TOIMII?

Nettikiusaamistapauksessa vakuutettu voi saada apua ja tukea psykologilta tai psykoterapeutilta kumppanimme kautta. Kaikki terapeutit ovat koulutettuja psykologeja, joilla on kokemusta niin aikuisten kuin lasten ja nuorten auttamisesta. Keskustelut ovat täysin anonyymeja eikä niitä koskaan tallenneta. Käytännössä asiantuntijamme ohjaavat vakuutetun eteenpäin tarvitsemiensa palvelujen piiriin.

ONKO VAKUUTUKSESSA OMAVASTUU-OSUUS?

Ei, vakuutuksessa ei ole omavastuuta. 

MYSAFETY OY

MySafety on paikallisesti palveleva ihmisen ja yrityksen turva verkon rikoksia vastaan. Tarjoamme Suomen kattavimmat vakuutuspalvelut verkossa tapahtuvien rikosten ennaltaehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen. Palvelumme sisältää vakuutusten lisäksi myös monitorointi- ja konsultointipalvelut sekä käytännön apua ongelmien ratkaisemiseen. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja Kuopiossa ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut vuodesta 1999. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2008.