YKSILÖIDYT TUNNISTENUMEROT

Turva-avaimenperä sisältää yksilöidyn tunnistenumeron, jonka avulla löydämme kadonneen esineen oikean omistajan.

PALAUTUSPALVELU

Turvamerkitty esine palautetaan takaisin toivomallasi tavalla ilman lisämaksua.

ASIAKASPALVELU 24/7

Ammattitaitoiset asiakasneuvojamme auttavat sinua vahingon sattuessa ympäri vuorokauden.

Norm. 29 €/vuosi

10 €/vuosi

Tarjous on voimassa vain uusille asiakkaille. 1 kpl/asiakas. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. Palvelu päättyy automaattisesti 12 kk jälkeen. Turva-avaimenperän toimitusaika on 1-2 viikkoa.

Onko sinulla kysyttävää?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

MySafety on Finanssivalvonnan vakuutusedustajarekisteriin rekisteröity vakuutusasiamies. Edustamme Suomessa Tryg Forsikring A/S:ia.

Avainten palautuspalvelun yleiset sopimusehdot

Sopimusehdot

Mysafetyn yleiset sopimusehdot

Yleiset sopimusehdot

Kiusaaminen koskettaa erityisesti lapsia ja nuoria

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on puolustaa lasten oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjota mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa. Yksi MLL:n työn osa-alueista on kiusaamisen vastainen työ, jota se tekee erityisesti yhteistyössä koulujen kanssa. Lisäksi MLL kouluttaa opettajia, ohjaajia ja vanhempia näistä asioista ja tarjoaa tietoa sekä välineitä kiusaamisen ehkäisemiseen ja käsittelyyn lasten ja nuorten kanssa.

Lasten ja nuorten suureen suosioon nousseet sosiaaliset mediat, pelit ja keskustelualustat vaihtelevat usein nopeastikin, jolloin myös kiusaaminen saattaa saada erilaisia muotoja eri kanavilla. Nettikiusaaminen ei muusta kiusaamisesta poiketen ole sidottu aikaan eikä paikkaan. Digimaailman nopeus ja klikkauksen helppous vaikuttavat siihen, että netissä tapahtuu herkemmin ylilyöntejä. Kasvottomuus ja mahdollisuus toimia nimettömästi madaltavat myös kynnystä nettikiusaamiseen.

MySafetyn tehtävänä on tuoda turvaa ihmisten arkeen, ja tärkeänä osana toimintaamme on nettikiusaamista vastaan taisteleminen. Yhteistyössä on voimaa, ja MLL ja mySafety haluavat yhdessä ehkäistä nettikiusaamista ja tukea kiusattuja. Kampanjaan kytketyn, MLL:lle suunnatun hyväntekeväisyyslahjoituksen lisäksi Turva-avaimenperä parantaa mahdollisuuksia saada myös kampanjaan osallistuneen kadonneet avaimet takaisin.

Näin Turva-avaimenperä toimii

  • Jokaisessa Turva-avaimenperässä on yksilöity tunnistenumero, jonka avulla yhdistämme löytyneet avaimet sinuun. Avaimenperässä on myös ohjeet löytäjälle.
  • Avainten löydyttyä mySafety maksaa löytäjälle löytöpalkkion ja palauttaa avaimet niiden omistajalle täysin maksutta.
  • Avainten palautuspalvelu on käytössäsi vuoden (12 kk) ajan.
  • Palvelu päättyy automaattisesti 12 kuukauden jälkeen.
  • Mikäli haluat jatkaa palvelun käyttöä 12 kuukauden kauden jälkeen, pitää sopimus uusia erikseen. Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ennen kauden päättymistä.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Miksi lahjoituskohteeksi on valittu kiusaamisen vastainen työ?

MySafety ja Mannerheimin Lastensuojeluliitto ovat pitkäaikaisia yhteistyökumppaneita, joilla on yhteinen missio ennaltaehkäistä nettikiusaamista ja tukea kiusattuja. Kiusaaminen kolhii lapsen itsetuntoa, aiheuttaa masennusta ja jopa itsetuhoisia ajatuksia. MLL tarjoaa lapsille ja nuorille akuutin avun sekä kouluttaa ja ohjaa aikuisia kiusaamisen ennaltaehkäisemiseksi. Tilaamalla MLL:n Turva-avaimenperän olet mukana tukemassa MLL:n kiusaamisen vastaista työtä.

Mitä tapahtuu maksuttoman kauden jälkeen?

Palvelu päättyy automaattisesti 12 kuukauden jälkeen, mikäli et halua sitä jatkaa. Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ennen maksuttoman kauden päättymistä.

Mikä on Avainten palautuspalvelu?

MySafetyn Avainten palautuspalvelun kautta saat Turva-avaimenperän kiinnitettäväksi tärkeisiin pienesineisiin, kuten avaimiin. Turvamerkittyjen esineiden kadotessa niiden löytäjä osaa palauttaa esineen mySafetylle, ja me puolestamme toimitamme sen takaisin sinulle ilman lisäkuluja.

 

Miten Turva-avaimenperä toimii?

MySafetyn Turva-avaimenperä on suunniteltu kiinnitettäväksi avainnippuun tai esimerkiksi autonavaimiin. Turva-avaimenperässä on ohjeet kadonneen esineen löytäjälle. Ohjeiden avulla löytäjä voi maksutta soittaa hätäpäivystykseemme, josta annamme hänelle ohjeet löydetyn esineen toimittamiseksi meille. Lisäksi maksamme löytäjälle löytöpalkkion.

Kun löytynyt esine saapuu meille, etsimme Turva-avaimenperään merkityn tunnistenumeron avulla esineen omistajan. Otamme omistajaan välittömästi yhteyttä ja sovimme palautuksesta. Palautamme löydetyt esineet kirjattuna kirjeenä. Omistaja voi myös tulla henkilökohtaisesti noutamaan löytyneet esineet toimistoltamme.

Kadonneen esineen omistajalle ei koidu palautuksesta mitään ylimääräisiä kustannuksia!

Koituuko minulle kuluja, kun palautatte kadonneen esineeni?

Sinulle ei koidu kadonneiden esineiden palautuksista mitään kuluja niin kauan kun sinulla on Avainten palautuspalvelu voimassa. Maksamme myös kadonneen esineen löytäjälle löytöpalkkion sekä postituskulut ilman lisäkustannuksia.

Kuka maksaa löytöpalkkion kadonneen esineen löytäjälle?

MySafety maksaa kadonneen esineen löytäjälle löytöpalkkion. Löytäjä voi halutessaan myös lahjoittaa löytöpalkkion hyväntekeväisyyteen. Lahjoituskohteenamme ovat hyväntekeväisyysjärjestöt, kuten Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja Pelastakaa Lapset ry.

Mitä jos minulla ei ole käytössä Avainten palautuspalvelua, mutta kadonnut esineeni palautuu teille?

Säilytämme kadonneita esineitä vähintään kolme kuukautta. Jos kadonnut esineesi palautuu meille, vaikka Avainten palautuspalvelu ei ole enää voimassa, voit tiedustella kadonnutta esinettä asiakaspalvelustamme. Palautamme löytyneet esineet pyydettäessä myös silloin, kun palvelu ei ole enää voimassa. Tällöin veloitamme palautuksesta palautus- ja käsittelykulut.

mySafety Oy

MySafety on paikallisesti palveleva ihmisen ja yrityksen turva verkon rikoksia vastaan. Tarjoamme Suomen kattavimmat vakuutuspalvelut verkossa tapahtuvien rikosten ennaltaehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen. Palvelumme sisältää vakuutusten lisäksi myös monitorointi- ja konsultointipalvelut sekä käytännön apua ongelmien ratkaisemiseen. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja Kuopiossa ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut vuodesta 1999. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2008.